Intens sporten bij RC Beernem

Rugby is een intense sport die ook naast het veld hard beleefd wordt in een unieke internationale rugbygemeenschap. Bij Rugbyclub Beernem zetten we in op een brede club waar iedereen zich kan ontplooien.

Met onze heren kan je meespelen vanaf 18 jaar. We zetten ook heel hard in op onze jeugd (van 6 tot 18 jaar) en vanaf dit jaar is er ook een damesploeg (+16 jaar). RugbyFit, conditietraining zonder contact, is er voor iedereen.

Bekijk de kalender voor trainingen en wedstrijden.

Kom vrijblijvend proberen! Voor je het weet wil je geen enkele wedstrijd meer missen.

Zo kan je proberen

1) CONTACTEER ONS

Stuur een berichtje naar mano@rugbyclub-beernem.be,  0498 50 55 12 of via onze sociale media kanalen.

2) DEEL JE GEGEVENS

We hebben jouw gegevens nodig voor de verzekeringen. Geef deze door via dit online formulier.

3) PROBEER HET UIT (SPELERS, JEUGD, RUGBYFITTERS)
Je kan met een GRATIS TRY-OUT LICENTIE 1 maand gratis proberen. Voor info over de trainingen bekijk hier info over de ploegen

Zo word je lid

1) MEDISCH ATTEST (SPELERS, JEUGD)

Om als speler lid te worden vragen we je om op controle te gaan bij een arts. Die dient het medisch formulier in te vullen.  Bezorg deze aan Secretaris Mano Herrebaut, tel.: +32 498 50 55 12, mano@rugbyclub-beernem.be.

• Onder 14 jaar éénmalig
  • Vanaf 14 jaar moet het attest elke 2 jaar vernieuwd worden
  • Vanaf 35 jaar moet het attest elk jaar vernieuwd worden

2) BETAAL
Je schrijft het lidgeld voor het seizoen 2023-2024 over op de rekening van Rugbyclub Beernem met de vermelding van je naam en familienaam  (+ naam kind). BE89 7512 1167 7985

• Senioren: €230
  • Dames: €150
  • U14: €150
  • U8, U10, U12: €125
  • RugbyFit/Touch: €95
  • Steunend lid: €50

Communicatie

• Je wordt toegevoegd aan onze twizzit ledenbeheersysteem. Hierop vind je de kalender en bevestig je je aanwezigheid op training en wedstrijd. Dit is verplicht.
  • 3 keer per jaar ontvang je een nieuwsbrief met info en kalender
  • In de "members only" facebookgroep vind je clubnieuws, oproepen en vraag naar helpende handen.
  • Afhankelijk van het team word je als ouder of speler toegevoegd in een Whatsappgroep of Facebook messengergroep. Hierin kan je directe communicatie verwachten van de trainers of teammanagers.

Vind de app hier

Schrijf hier in om te proberen

Medisch attest

Twizzit Ledenbeheer